اسرار خانه داری و تربیت فرزندان

اسرار خانه داری و تربیت فرزندان

اسرار خانه داری و تربیت فرزندان

اسرار خانه داری و تربیت فرزندان

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

lole bazkoni

لوله بازکنی

خدمات لوله بازکنی-گرفتگی لوله-رفع نم-تخلیه چاه-تعمیرات ساختمانی و گرفتگی لوله از شایع ترین مشکلات سیستمهای لوله کشی میباشد که بر اثر اضافات غذا-چربیهای غذایی و حیوانی و رسوبات لوله های قدیمی و زنگ زدگی لوله کشی نامناسب به صورت پیچ در پیچ و غیراصولی استفاده از مواد نامناسب به عنوان لوله بازکن و اسید که خود موجب رسوب لوله میشود و موارد متعدد دیگر….

این مجموعه آمادگی دارد با کادر مجرب خود انواع گرفتگی لوله را در اسرع وقت با دستگاه لوله بازکن باز کند.

پرسنل این شرکت مجهز به انواع ابزارآلات و دستگاه های لوله بازکنی شامل فنر 10متری-فنر20متری-فنر 30 متری و 40 متری که در شرایط خاص استفاده میشود میباشد و دستگاه فنرزنی شامل دستگاه موتور کوچک-دستگاه موتور بزرگ و دستگاه متحرک با موتور 1 اسب برای لوله های بسیار بزرگ و طولانی(درشرایط خاص و کم استفاده می شود)

فنرهای دستی برای خارج کردن اجناس مثل گوشی موبایل و جاکلیدی و پول خورد و غیره که در معرض دید متخصص باشند کاربرد دارند.این فنرهای دستی شامل انواع سری های مختلف میباشند و برای گرفتگی های مختلف قابل تعویض میباشند. مته های مخصوص با اشکال مختلف برای کندن سیمان به جای مانده در دهانه ی لوله و  شتر گلویی بعد از تعمیرات ساختمانی و ابزارآلات  تخصصی دیگر…

نکته ی مهم در لوله ی بازکنی سریع رسیدن به محل برای لوله بازکنی می باشد چون گرفتگی در توالت یا در آشپزخانه یا در حمام یا در پارکینگ و دریچه ی تخلیه ساختمان میباشد و به سرعت آب در محل جمع میشود و سبب آلودگی محیطی-آسیب رسیدن به کف و پی ساختمان و نم زدن و رطوبت میشود.

شرکت خدماتی بیست(20)با داشتن پرسنل مجرب و متعهد و اکیپ مختلف در نقاط مختلف شهر این آمادگی را دارد تا در اسرع وقت به محل و آدرس موردنظر برسند و به بهترین نحو ممکن کار را انجام دهند. در مواقع اضطراری مشتریان گرامی میتوانند با ارسال لوکیشن منطقه مورد نظر از طریق اپلیکیشن یا پیام رسانهای مجازی دیگر به راحتی مختصات محل را ارسال نمایند .

برای انجام خدمات لوله بازکنی میتوانید از خدمات ، خدمات بیست میتوانید با شماره تماس های موجود بر روی وب سایت تماس حاصل فرمایید .

لوله بازکنی

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

sds

در ابتدا میخواهیم تعریف مختصری از بایگانی داشته باشیم . تمامی اسناد و مدارکی در سازمان ها ، ادارات ، موسسه ها ، شرکت ها و …. که در مورد رابطه کاری خود تهیه و از تاسیساتی که از آن ها نگهداری میکنند بایگانی میگویند . در سیستم بایگانی طبقه بندی مختلفی وجود دارد که میتوان از آن در حفظ و نگهداری اسناد استفاده نمود که استفاده از این تاسیسات امری گرانبها و ارزشمند میباشد . در بایگانی یک سری اصول وجود دارد که میخواهیم به آن بپردازیم .

سیستم بایگانی ریلی
سیستم بایگانی ریلی

سیستم بایگانی

اصل منشا : این اصل حکم خواهد کرد که شکل نخستین وب سایت حفظ شده و ترتیب آن تغییر پیدا نکند .

نظم اولیه : همانطور که از اسم آن پیداس بتوان بر اساس منظور خاصی اسناد را در کنار یکدیگر قرار داد . طبق این اصل نظم اولیه برای اسناد از ابتدا باید حفظ شود.

برای چه از سیستم بایگانی ریلی استفاده میشود ؟

در سازمان ها و اداره ها به دلیل آنکه اسناد و مدارک اصلی و فرعی وجود دارد و بسیار تعداد آن ها بالا میباشد برای منظم نمودن اسناد از سیستم بایگانی ریلی استفاده میگردد . معمولا در شرکت ها با مشکل کمبود مکان روبرو میشویم در سیستم های بایگانی ریلی ، راهروهای اضافی حذف میگردد و با حفظ تنها یک راهرو صرفه جویی در مکان قرار میگیرد که با این روش ظرفیت بایگانی را تا نود درصد افزایش میدهیم . برای مشاوره و خرید محصولات سیستم بایگانی ریلی میتوانید با شماره تلفن های موجود بر روی وب سایت تماس حاصل فرمایید .

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

رفع مشکل در منبع آب انبساط میخواهیم تعریفی از منبع آب انبساط داشته باشیم برای بالانس کردن در گردش آب در سیسم های موتورخانه و سیستم های گرمایشی به صورت یکسان در تمامی لوله ها مجتمع و گرفتن هوا لوله ها از منبع آب انبساط استفاده میشود . در صورتی که در لوله ها هوا گرفته شود هرچند سرعت گردش آب در لوله ها به وسیله دینام انجام میشود بیشتر شود و هرقدر درجه گرمای آب بیشتر شود تاثیری نداشته و آب به صورت درست سرد و گرم نمیشود . در صورت چنین مسئله ای به منبع آب انبساط دقت نشده است . منبع آب انبساط بر روی پشت بام با توجه به تعداد واحد ها ی ساختمانی ابعاد گوناگونی را دارا میباشد .
در صورتی که مشاهده شود آب سرد است آب رادیاتورها کامل نیست پس گرمای مطلوبی مشاهده نمیشود و یا آب به صورت گردشی نمی باشد . شیری که برای پر کردن منبع استفاده میشود باید باز شود تا پر گردد . بعد از پرشدن مشکل برطرف میشود.

انجام امور لوله بازکنی , تخلیه چاه در سایت خدمات بیست انجام پذیر میباشد .

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

شیرفلکه های قدیمی و مشکلات آن

 درساختمانهای با عمر بیش از 10 و 12 سال در سیستم موتورخانه و شوفاژخانه و لوله کشی ساختمان اگر از شیرفلکه های باکیفیت و متریال خوب و عالی استفاده نشده باشد بعد از مدت زمانی خاص در کل سیستم لوله کشی و به خصوص شیر فلکه مشکل جدی ایجاد می شود.جرم گرفتگی در لوله و گرفتگی لوله از مشکلات معمول می باشد و باید با انواع روش های لوله بازکنی مشکل رفع شود و همچنین شیرفلکه ها در اثر فصل های مختلف سال و سرما و گرمای ایجاد شده و مانده به منطقه ای که ساختمان در آن ناحیه میباشد و کیفیت آب آن منطقه جرم ها و رسوباتی سفیدرنگ در اطراف فلکه نیرو ناحیه باز و بسته کردن شیر ایجاد میشود.این رسوبات به مرور زمان به بلبرینگ های شیر صدمات جدی وارد می کنند و حتی نمی توان شیر را بسته یا باز نمود و در صورت ضربه زدن شدید شیرفلکه و لوله دچار شکستگی میشود و صدمات مالی فراوانی به بار می آورد ولی برای جلوگیری از این مختل میتوان شیرالات ساختمان را هر سه ماه مورد بازدید قرار داد و با عایق بندی و روغن کاری با متریال خاص این کار تا حدودی جلوگیری کرد از ترکیدگی لوله و شیرالات.همچنین بعداز ایجاد صدمه در شیرآلات میتوان با تعمیر آن اول با مواد خاص جرمگیری شود و توپی داخل نیز تعویض شود.چون در صورت تعویض سیستم آبرسانی هزینه ی بسیار زیادی به ساختمان تحمیل میشود.

منبع : خدمات بیست

 

  • iran canada