اسرار خانه داری و تربیت فرزندان

اسرار خانه داری و تربیت فرزندان

اسرار خانه داری و تربیت فرزندان

اسرار خانه داری و تربیت فرزندان

  • ۰
  • ۰

sds

در ابتدا میخواهیم تعریف مختصری از بایگانی داشته باشیم . تمامی اسناد و مدارکی در سازمان ها ، ادارات ، موسسه ها ، شرکت ها و …. که در مورد رابطه کاری خود تهیه و از تاسیساتی که از آن ها نگهداری میکنند بایگانی میگویند . در سیستم بایگانی طبقه بندی مختلفی وجود دارد که میتوان از آن در حفظ و نگهداری اسناد استفاده نمود که استفاده از این تاسیسات امری گرانبها و ارزشمند میباشد . در بایگانی یک سری اصول وجود دارد که میخواهیم به آن بپردازیم .

سیستم بایگانی ریلی
سیستم بایگانی ریلی

سیستم بایگانی

اصل منشا : این اصل حکم خواهد کرد که شکل نخستین وب سایت حفظ شده و ترتیب آن تغییر پیدا نکند .

نظم اولیه : همانطور که از اسم آن پیداس بتوان بر اساس منظور خاصی اسناد را در کنار یکدیگر قرار داد . طبق این اصل نظم اولیه برای اسناد از ابتدا باید حفظ شود.

برای چه از سیستم بایگانی ریلی استفاده میشود ؟

در سازمان ها و اداره ها به دلیل آنکه اسناد و مدارک اصلی و فرعی وجود دارد و بسیار تعداد آن ها بالا میباشد برای منظم نمودن اسناد از سیستم بایگانی ریلی استفاده میگردد . معمولا در شرکت ها با مشکل کمبود مکان روبرو میشویم در سیستم های بایگانی ریلی ، راهروهای اضافی حذف میگردد و با حفظ تنها یک راهرو صرفه جویی در مکان قرار میگیرد که با این روش ظرفیت بایگانی را تا نود درصد افزایش میدهیم . برای مشاوره و خرید محصولات سیستم بایگانی ریلی میتوانید با شماره تلفن های موجود بر روی وب سایت تماس حاصل فرمایید .

  • ۹۷/۰۲/۰۵
  • iran canada

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی