اسرار خانه داری و تربیت فرزندان

اسرار خانه داری و تربیت فرزندان

اسرار خانه داری و تربیت فرزندان

اسرار خانه داری و تربیت فرزندان

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مواد غذایی در کشور کانادا ارزان ﻗﯿﻤﺖ و از ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺮﺧﻮردار ﻫﺴﺘﻨﺪ ،ﺗﻨﻮع زﯾﺎدی در ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺗﻮﻟﯿﺪی ﮐﺸﻮر ﻣﺜﻞ ﻣﯿﻮه ﻫﺎ ،ﻏﻼت وﺣﺒﻮﺑﺎت ، ﮔﻮﺷﺖ و ﻟﺒﻨﯿﺎت وﺟﻮد دارد.ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮﻻت از ﺳﺎﯾﺮ ﮐﺸﻮر ﻫﺎ ﺑﺎ ﻗﯿﻤﺖ ﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ در اﮐﺜﺮ ﺳﻮﭘﺮ ﻣﺎرﮐﺖ ﻫﺎی ﺳﺮاﺳﺮ ﮐﺸﻮر ﯾﺎﻓﺖ ﻣﯽ ﺷﻮد.  وزارت ﺑﻬﺪاﺷﺖ ودرﻣﺎن ﮐﺎﻧﺎدا ﺑﻪ ﻣﻬﺎﺟﺮان ﺗﺎزه وارد   ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ” ﺧﺎﻧﻢ ﻫﺎ ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﺮاﻗﺐ ﺳﻼﻣﺖ و رزﯾﻢ ﻏﺬاﯾﯽ ﺧﻮد در ﻣﺎه ﻫﺎی اول ورود ﺑﻪ ﮐﺎﻧﺎدا ﺑﺎﺷﻨﺪ ،زﯾﺮا ﻣﺼﺮف ﻣﻮاد ﻏﺬاﯾﯽ ﺟﺪﯾﺪی ﮐﻪ راﺣﺖ و ارزان ﺑﺪﺳﺖ ﻣﯽ آﯾﺪ ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﺑﺎﻋﺚ اﺿﺎﻓﻪ وزن آﻧﻬﺎ ﺷﻮد!  دﻟﯿﻞ دﯾﮕﺮ آن ﮐﻢ ﺑﻮدن ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی ﺑﺪﻧﯽ ﺑﯿﺮون از ﺧﺎﻧﻪ  ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﻓﺼﻞ زﻣﺴﺘﺎن و ﺳﺮﻣﺎ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

با ایجاد یک محیط مناسب همسر خود را به سمت یک رابطه جنسی پر از هیجان هدایت کنید

 

لازم است یاد بگیرید که با ایجاد یک محیط مناسب، همسر خود را به سمت یک رابطه جنسی پر از هیجان هدایت کنید.

 

از جمله راه‌های ایجاد این فضا این است که خانه شما همیشه تمیز و مرتب باشد و کاملا جذاب به نظر برسد.

 

برای این منظور پیشنهاد می‌شود: 

* روی تخت یا مبل خود بالشی بسیار نرم و مخملی یا یک پتوی زیبا بیندازید. این به شما کمک می‌کند که راحت باشید و در کنار همسر خود حسابی گرم شوید.

 

* گل‌های تازه و زیبا بخرید و آن را در سالن نشیمن یا اتاق خواب خود قرار دهید. گل‌های تازه، فضا را بسیار رومانتیک کرده و عطر دلنشین را در محیط پراکنده می‌سازد.

 

* بر سر میز غذا و در اتاق خواب خود می‌توانید از شمع یا نورهای هالوژن رنگی استفاده کنید. همه چیز زیر این نورها بسیار زیباتر از قبل به نظر می‌رسد.

 

* عکس‌های دو نفره از خود و همسرتان در اتاق‌ها بگذارید و به آنها نگاه کنید. این عکس‌ها یادآور روزهای زیبای گذشته برای شما خواهد بود.

 

* اتاق را به عطر خوشبو و مورد علاقه هر دو نفر، معطر سازید. بوی خوش می‌تواند احساس جنسی را در شما زنده و فضا را بسیار جذاب‌تر کند.

 

* در اتاق گاهی موسیقی ملایم روشن کنید. همواره از آهنگ‌های جذاب و مورد علاقه طرفین استفاده کنید. گاهی آهنگ‌هایی گوش دهید که برایتان یادآور روزهای خوش گذشته باشد.

 

استفاده از این رویکردها هر چند ساده به نظر می‌رسد اما می‌تواند خانه‌ای زیبا، آرام، دلنشین و متناسب برای رابطه جنسی فراهم کند. خیلی از زوج‌ها روابط زناشویی در چنین فضایی را می‌پسندند. پس سعی کنید آن را ایجاد و حفظ کنید.

 

منبع: سلامانه

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

خود برشته سرشار از پروتئین‌ها و فیبرهای کاهش‌دهنده‌ی اشتها می باشد

 

حتما شما هم شنیده‌اید که خوردن میوه و سبزیجات برای کاهش وزن بسیار موثر و مفید است. این موضوع کاملا درست است اما در برخی از مواقع مصرف میوه و سبزیجات می‌تواند حس گرسنگی را بیشتر کند. مصرف مرتب میوه و سبزیجات تازه می‌تواند برای سلامتی انسان بسیار مفید باشد اما زمانی که بین میان وعده و وعده‌ی غذایی بیشتر از یک ساعت فاصله باشد، خوردن هویج و یا موز نمی‌تواند کمک زیادی به شما بکند. شما می‌توانید از مواد غذایی زیر استفاده کنید و به خوبی وزن خود را کاهش دهید:

 

از پسته استفاده کنید:

آجیل‌ها یکی از موارد مهمی هستند که می‌توانند در کاهش وزن شما موثر باشند. البته دلیل بسیار خوبی برای این موضوع وجود دارد. این مواد سرشار از پروتئین و چربی‌های مفید هستند. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که مصرف آجیل به افراد کمک می‌کند برای مدت زمان طولانی‌تری حس سیری داشته باشند. خوب چرا به جای مصرف بادام باید از پسته استفاده کرد؟ پسته کالری کمتری دارد و شما می‌توانید تعداد بیشتری از آن را بخورید. اما به یاد داشته باشید که پوست پسته را در نیاورید تا مدت ماندگاری بیشتری داشته باشد.

 

آووکادو با سالسا مصرف کنید:

از لحاظ فنی، آووکادو یک میوه است. اما برای اهداف تغذیه‌ای منبع خوبی از چربی‌‌های مفید نیز خواهد بود. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که مصرف آووکادو باعث می‌شود به مدت ۵ ساعت حس سیری داشته باشید. اگرچه آووکادو سرشار از چربی است اما کالری زیادی برای بدن تولید نمی‌کند. نصف آووکادو تنها به اندازه‌ی یک مشت پر از آجیل‌های مختلف، تولید کالری خواهد کرد. سالسا در این میان می‌تواند طعم مورد نیاز شما را تامین کند.

 

پنیر کم چرب به همراه دارچین می‌تواند موثر باشد:

پنیر می‌تواند برای سلامت انسان مفید باشد. یک پیمانه از پنیر کم چرب تقریبا ۲۸ گرم پروتئین برای بدن شما فراهم می‌کند. پاشیدن کمی دارچین بر روی آن می‌تواند باعث کاهش وزن شما گردد.

 

خوردن میوه و سبزیجات برای کاهش وزن بسیار موثر و مفید است

 

زیتون بخورید:

تصور کنید شام شما در عرض ۱۵ دقیقه آماده می‌شود اما شما به شدت گرسنه هستید و باید چیزی بخورید. در اینگونه موارد زیتون می‌تواند انتخاب بهتری باشد. زیتون با بافتی غنی می‌تواند طعم بی‌نظیری به غذاهای شما ببخشد. مصرف ۵ عدد زیتون تنها ۲۰ کالری دارد.

 

از نخود برشته استفاده کنید:

این ماده همانند چیپس خوشمزه و ترد است. نخود برشته سرشار از پروتئین‌ها و فیبرهای کاهش‌دهنده‌ی اشتها می باشد. برای اینکه بتوانید این مواد را تهیه کنید، کافیست یک ظرف مناسب بردارید و سپس نخودهای شسته شده را با یک قاقش غذاخوری روغن زیتون، کمی نمک و یک قاشق چایخوری زیره و یا فلفل قرمز تفت دهید. سپس آن‌ها را در فر ۴۰۰ درجه و به مدت ۱۰ دقیقه بپزید.

 

سبوس جوی دو سر بخورید:

هیچ چیز همانند جوی دو سر نمی‌تواند فیبر مورد نیاز بدن را تامین کند. یک سوم پیمانه از جوی دو سر می‌تواند مدت زیادی شما را سیر نگه دارد. برای اینکه بیشتر از این مزیت استفاده کنید، جو را با شیر کم چرب بپزید. اینکار باعث اضافه شدن پروتئین به آن می‌شود. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که فیبر با مایعات می‌تواند حس سیری بیشتری در فرد ایجاد کند.

 

شکلات تلخ مصرف کنید:

زمانی که دلتان یک ماده‌ی شیرین می‌خواهد، تکه‌ی کوچکی از شکلات تلخ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که غذاهایی که دارای بو و طعم تندی هستند می‌توانند حس سیری بیشتری در فرد ایجاد نمایند.

 

منبع:majalesalamat.com


  • iran canada
  • ۰
  • ۰

مصرف روزانه بلوبری موجب کاهش روند اختلالات حافظه می شود

 

میوه بلوبری حاوی آنتی اکسیدان‌های است که به حفاظت از بدن در مقابل بیماری و خطرات سلامت مرتبط با سن کمک می‌کند. میوه بلوبری می‌تواند عملکرد شناختی مغز را تقویت کرده و حافظه را بهبود بخشد. این میوه غنی از ویتامین‌های است که به خاطر میزان بالای آنتی اکسیدان بخصوص فلاونوئیدها، سلامت مغز را تقویت می‌کند. مصرف روزانه بلوبری موجب کاهش روند اختلالات حافظه و هماهنگی حرکتی که معمولا با افزایش سن مرتبط است، می‌شود. این میوه دارای فواید متعددی برای مغز است که در ادامه اشاره می‌شود.

تقویت تمرکز وحافظه
خوردن یک کاسه بلوبری به شکل قابل توجهی موجب بهبود تمرکز و حافظه در ۵ ساعت بعد می‌شود. محققان دریافتند شرکت‌کنندگانی که هر روز صبح اسموتی بلوبری خورده بودند در اواسط روز مهارت‌های فکری بهتری در مقایسه با افرادی داشتند که اسموتی دیگری نوشیده بودند. حتی افراد دیگر شاهد کاهش ۱۵ تا ۲۰‌درصدی عملکردشان بودند. محققان بریتانیایی معتقدند آنتی اکسیدان‌های موجود در بلوبری موجب تحریک جریان خون و اکسیژن به مغز شده و مغز را فعال نگه می‌دارد.

کاهش تاثیرات آلزایمر
آنتی اکسیدان‌های موجود در بلوبری دارای فواید واقعی در بهبود حافظه و عملکرد شناختی در افراد سالمند هستند که احتمالا از بیماری آلزایمر پیشگیری می‌کنند. مطالعه سال ۲۰۱۶ نشان داد بلوبری درمان موثری برای بیمارانی بود که دارای علائم اختلال روانی بودند.

کاهش خطر زوال‌عقل
در یک مطالعه افراد مسن سالم (۶۵ تا ۷۷ سال) که ۳۰ میلی لیتر آب بلوبری (معادل ۲۳۰ گرم میوه) نوشیده بودند، افزایش قابل توجهی در فعالیت مغز، جریان خون و حتی حافظه شان در مقایسه با گروه دارونما مشاهده شد. به نظر می‌رسد فلاوونوئیدها عامل مهمی در ایجاد این تاثیرات هستند که ریسک زوال عقل را کاهش می‌دهند.

خوردن یک کاسه بلوبری به شکل قابل توجهی موجب بهبود تمرکز و حافظه در ۵ ساعت بعد می‌شود

 
پیشگیری از زوال حافظه
میوه‌های توتی نظیر بلوبری از طریق ترکیباتی که از سلول‌های مغز در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند، سلامت مغز را حفظ می‌کنند. طبق نتایج یک مطالعه، میوه بلوبری با تغییر در شیوه ارتباط نورون‌ها در مغز، مانع از التهاب مغز می‌شود که در آسیب نورونی و بهبود کنترل و شناخت حرکتی نقش دارد.

ایجاد حس شادی
بلوبری موجب ایجاد حس شادی در افراد مبتلا به افسردگی می‌شود. مطالعه سال ۲۰۱۶ نشان می‌دهد خوردن بلوبری می‌تواند به کاهش محرک‌های ژنتیکی و بیوشیمیایی مرتبط با افسردگی و تمایل به خودکشی کمک کند. طبق نتایج اخیر، بلوبری می‌تواند با افزایش میزان سروتونین در مغز موجب کاهش علائم افسردگی شود و در مجموع سلامت مغز را بهبود بخشد.

تقویت سلول‌های مغز
افزودن بلوبری به رژیم غذایی می‌تواند موجب افزایش میزان تولید سلول‌های مغز در هیپوکامپ، منطقه مسئول حافظه در مغز، شود. در مطالعه سال ۲۰۰۲ به موش‌های مسن مکمل بلوبری معادل یک فنجان بلوبری در انسان به مدت ۲ ماه داده شد. در این موش‌ها بهبود عملکرد حافظه از طریق هیپوکامپ مشاهده شد.

 

منبع: armandaily.ir

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

تخم مرغ و محصولات لبنی از منابع ویتامین B2 است

 

ویتامین B2 یا همان ریبوفلاوین یکی از هشت ویتامین B ای است که برای سلامت انسان ها ضروری است. می توان این ویتامین را در غلات، گیاهان و محصولات لبنی پیدا کرد. ویتامین B2 برای تجزیه اجزای تشکیل دهنده مواد غذایی، جذب سایر مواد مغذی و نگهداری بافت ها ضروری است. همانطور که می دانید ویتامین B2 یک ویتامین محلول در آب است و به همین خاطر در آب حل می شود. همه ویتامین ها محلول در آب یا محلول در چربی هستند.

 

ویتامین های محلول در آب از طریق جریان خون حمل می شوند. افراد باید هر روز ویتامین B2 را مصرف کنند زیرا بدن تنها مقادیر کوچکی از آن را ذخیره می کند و این منابع خیلی زود به پایان می رسد. ریبوفلاوین به طور طبیعی در برخی از غذاها یافت می شود. البته این ویتامین ممکن است به مواد اضافه گردد یا از طریق مکمل وارد بدن شود. بیشترین قسمت ویتامین B2 در روده کوچک جذب می شود.

 

چرا ویتامین B2 مهم است؟

این ویتامین به تجزیه پروتئین ها، چربی ها و کربوهیدرات ها کمک می کند. ویتامین B2 نقش مهمی در نگه داشتن منبع انرژی بدن دارد. ریبوفلاوین می تواند در تبدیل کربوهیدرات به ATP کمک کند. بدن انسان ATP را از مواد غذایی تولید می کند و ATP نیز انرژی مورد نیاز را برای بدن تامین می نماید. ترکیب ATP برای ذخیره سازی انرژی در عضلات بسیار حیاتی است.

 

ویتامین B به همراه ویتامین A برای موارد زیر ضروری است:

حفظ و نگهداری غشای مخاطی در سیستم گوارشی

حفظ و نگهداری کبد

تبدیل تریپتوفان به نیاسین

سالم نگه داشتن چشم، اعصاب، عضلات و پوست

جذب و فعالسازی آهن، اسید فولیک، ویتامین B1 ، B3 و B6

تولید هورمون به وسیله غده آدرنال

پیشگیری از توسعه آب مروارید

توسعه جنین به خصوص در مناطقی که کمبود ویتامین در آن ها رایج است.

 

برخی از محققان بر این باورند که ویتامین B2 می تواند به پیشگیری از آب مروارید و سردردهای میگرنی کمک کند اما برای تایید چنین موضوعی به مطالعات بیشتری نیاز است. سایر مطالعات نشان داده اند که در کودکان مبتلا به اوتیسم مصرف مکمل های حاوی ویتامین B2، B6 و منیزیم می تواند سطح غیر طبیعی اسیدهای ارگانیک در ادرار را کاهش دهد.

 

منابع ویتامین B2:

ویتامین B2 در مواد غذایی موجود است. این منابع عبارتند از:

ماهی، گوشت قرمز، بوقلمون ، مرغ، گوشت گاو، جگر و قلوه

تخم مرغ

محصولات لبنی

مارچوبه

کنگر فرنگی

آووکادو

فلفل Cayenne

مویز

غلات صبحانه غنی شده

کتانجک

نخود، لوبیای لیما

ملاس

قارچ

آجیل ها

جعفری

کدوتنبل

سیب زمینی شیرین

مریم گلی

سبزیجاتی همچون کلم بروکلی، کلم بروکسل، اسفناج، آب تره، برگ قاصدک

نان تهیه شده با غلات سبوس دار، نان غنی شده و سبوس گندم

عصاره مخمر

ویتامین B2 محلول در آب است بنابراین پختن غذاها می تواند آن را نابود سازد.

 

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

برخورد با گزیدگی

 

با توجه به قرارگرفتن در فصل تابستان که بیشترین زمان گزش انسان توسط جانوران سمی است، شیوه هایی نوین را برای پیشگیری از گزش عقرب و مار و همچنین راه های درمانی ارائه کرده ایم.

 

بر اساس گزارش های ارائه شده، ایران پس از کشور مکزیک بالاترین گزش را توسط جانوران سمی با حدود 200 هزار گزش در سال به خود اختصاص داده است؛ اما  سال ها است که هیچ مورد مرگ و میری ناشی از این گزش ها گزارش نشده که نشان از تلاش بی وقفه موسسه رازی در تامین به موقع با بهترین کیفیت سرم های درمانی دارد.

 

پیشگیری همیشه به عنوان بهترین، کم هزینه ترین و آسان ترین راه برای مشکلات بهداشتی عنوان شده است که در صورت توجه به آن، می توان از بسیاری از مشکلات ایمن بود.

 

راهکارهای پیشگیری از عقرب زدگی

حفظ آرامش و خونسردی در زمان دیدن عقرب که در این هنگام افراد به دلیل ترس ممکن است رفتاری انجام دهند که نه تنها باعث دور شدن عقرب نشود بلکه باعث تحریک عقرب شده تا با قدرت بیشتری زهر خود را در بدن فرو برد.

پوشش پا از آنجا که اغلب عقرب زدگی در هنگام شب اتفاق می افتد و در بسیاری از روستاها کودکان پا برهنه در کوچه ها بازی می کنند، بهتر است همیشه به خصوص در شب هنگام خروج از منزل از کفش استفاده شود.

 

استفاده از ابزار در هنگام جابه جا کردن سنگ ها و خار و خاشاک به دلیل پنهان شدن این جانور در  زیر سنگ ها و خاشاک، بررسی کفش در هنگام پوشیدن آن، احتیاط در گرفتن پرندگانی که لانه هایشان در دیوارها است، توسط کودکان در روستاها، حفظ آرامش در برداشتن عقرب از روی لباس و بررسی وسایل در نقاط عقرب خیز از جمله دیگر نکات پیشگیری کننده از عقرب گزیدگی است.

 

اقدامات اولیه در زمان عقرب گزیدگی

گاهی اوقات اقدامات اولیه در صورتی که به خوبی انجام گیرد می تواند از عوارض خطرناک بعدی جلوگیری کند و در مقابل ممکن است یک اشتباه مصدوم عقرب زده را به مرگ نزدیک تر کند.

 

حفظ خونسردی، پیشگیری از گزیده شدن دوباره، تامین مایعات بدن در صورت نیاز، خارج کردن وسایل زینتی مانند النگو و انگشتر، شست و شوی محل گزش با صابون یا مواد ضدعفونی کننده، ثابت نگه داشتن عضو آسیب دیده با بستن آتل و انتقال سریع به درمانگاه یا بیمارستان از جمله این اقدامات است.

 

کارهایی که نباید در زمان عقرب گزیدگی انجام داد

مکیدن محل گزش با دهان؛ این کار توسط محققین مردود شناخته شده است زیرا ضمن انتشار سریع تر توکسین های موجود در زهر عقرب در خون منجر به آلودگی دهان فرد مکنده زهر هم می شود.

 

تیغ زدن محل نیش عقرب، شوک الکتریکی به وسیله باتری، زیاد راه رفتن- دویدن و داشتن هیجان نیز از دیگر اقداماتی است که نباید انجام شود.

 

کمپرس آب سرد، بستن محل گزش، استفاده از مسکن های قوی مانند تریاک یا مورفین، مشروبات الکلی ، مصرف آب به مقدار زیاد و استفاده از گیاهان دارویی، استفاده از بی حس کننده های موضعی (فقط استامینوفن استفاده شود) نیز از دیگر کارهایی است که نباید پس از گزش که از زمان های گذشته متداول بوده انجام شود.

 

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

ویزا مدرکی می باشد که همراه با گذرنامه فرد می باشد و نشان دهنده آن است که یکی از نمایندگان دولتی در آن کشور در کنسولگری یا سفارتخانه درخواست ویزا برای ورود به کشور مقصد را مورد بررسی قرار میدهند و تشخیص میدهند که درخواست کننده شرایط مربوطه را دارا می باشد که وارد کشور مقصد شود یا خیر .

ویزا در بدو ورود به یک کشور نشان میدهد که هدف شما از سفر چیست و میخواهد به چه مدت در آن کشور اقامت داشته باشید .

انواع ویزای کانادا عبارتند از : ویزای توریستی ، ویزای دیداری ، ویزای تحصیلی کانادا، ویزای تجاری ، ویزای اقامت و ویزای دائم …نمایید .

چگونه ویزای کانادا بگیریم؟

همانطور که میدانید هر سال بیش از ۱۳۰ هزار دانشجو و دانش آموز در سراسر جهان به این کشور جهت ادامه تحصیل مهاجرت میکنند . ویزای تحصیلی سندی است که به واسطه آن میتوانند به مدت محدود و در دانشکده های مشخص با رشته تحصیلی معین تحصیل کنند .

اجازه تحصیل در شرایط زیر نیاز نمیابشد :

۱- برای تحصیل در مدت زیر ۶ ماه

۲- کودکانی که والدین آن ها اقامت قانونی در کشور کانادا دارند .

۳- خانواده یا کارمندان سفارتخانه در کشور کانادا

ویزای توریستی کانادا ، در شروع میخواهیم یک تعریفی از توریست داشته باشیم توریست کسی است که تابعیت کشور کانادا را ندارد و میخواهد به صورت قانونی از کشور کانادا دیدن فرماید . کشور کانادا هرساله بیش از سی و پنج میلیون بازدید کننده را میزبانی میکند که با ویزاهای غیراقامتی وارد این کشور میشوند . TRV یا همان Temporary Resident Visa  (ویزای موقت) مدرکی است که برای متقاضی بازدید کننده از سوی کشور کانادا صادر میشود .

ویزای کشور کانادا به دو صورت صادر میشود : Singel , Multiple

ویزای Singel ویزایی می باشد که شما تنها یکبار اجازه ورود به کشور مقصد را میدهد .

ویزای Multiple ویزایی می باشد که مسافر به دفعات در مدت زمان ویزا میتواند به کشور کانادا ورود و خروج داشته باشد .

چگونه ویزای کانادا بگیریم؟

شرکت ایران کانادا با ارائه خدمات ویزا به مشتریان خود توانسته بیش از هزاران ویزا موفق در ۴ سال اخیر را داشته باشد . اخذ ویزای کانادا ، یکی از اصلی ترین خدماتی می باشد که این شرکت ارائه میدهد که با استفاده از نیروهای مجرب خود در کنار مشتریان خود تا رسیدن به مقصد همراه شما میباشد .  تمامی ویزای اخذ شده توسط شرکت ایران کانادا قابل ارائه می باشد . بخاطر داشته باشید که در یک کشور دیگر ، پاسپورت و ویزا به منزله کارت شناسایی شما می باشد و نمایانگر این است که شما به صورت قانونی وارد خاک آن کشور شده اید . در نگهداری پاسپورت خود کوشا باشید . پیشنهاد میشود از تمامی صفحات پاسپورت و گذرنامه کپی به همراه داشته باشید تا در صورت مفقود شدن در کشور مقصد از آن ها استفاده نمایید .

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

روشهای محکم کردن رابطه زناشویی

 

محکم کردن رابطه زناشویی بین زن و مرد شاید در نظر ما کار بسیار سختی باشد، اما در این مقاله 10 نیاز و راهکار را به شما معرفی می کنیم که می تواند رابطه زناشویی تان را محکم تر کند.

 

روشهای محکم کردن رابطه زناشویی 

 

محبت

محبت یعنی ابراز و آشکار کردن عشق . محبت نماد امنیت، حمایت، آرامش و تأیید هست و بخش حیاتی در هر ارتباط.

  

ارضای جنسی

در اغلب موارد، به طور معمول مردان در مقایسه با زنان نیاز زیادتری به ارتباط جنسی دارند حال اگه این نیازها ارضا نشود موجب به وجود آمدن اختلاف و ناسازگاری خواهد شد.

  

گفت و گو

برخلاف نیازهای جسمانی، گفت وگو نیازی روحی و روانی است که در بیشتر موارد در ازدواج أرضا نمی شود اما این نیاز هیجانی و عاطفی مهم است و هر کس این نیاز رو بهتر برطرف کند، طبیعتا” عشق بین زوجین بیشتر خواهد شد.

  

همراهی در تفریحات

انجام فعالیت های تفریحی به همراه یکدیگر به میزان زیادی به سپرده بانک عشق شما می افزاید. این همراهی درک بیشتر، صمیمت و نزدیکی بیشتر را به دنبال دارد.

  

صداقت و رو راستی

جدا از جنبه های عملی صداقت، شخصی که این نیاز را دارد در صورت آگاهی از مهمترین افکار خصوصی همسرش و احساس پنهان کاری موجبات دلخوری شده و احساس ناکامی از پیامدهای آن خواهد بود.

  

جذابیت جسمانی

از اونجایی که جذابیت ظاهری از ویژگی هایی است که به چشم می آید و احساس خوبی به همسران میده و نبود آن می تواند دافعه داشته و برانگیختگی را به شدت کاهش دهد.

  

حمایت مالی

امنیت مالی فاکتور مهمی در زندگی خانوادگی است و خانم به آنچه همسرش در ازدواج برای او تأمین خواهد کرد توجه دارند. لذا رفع این نیاز موجب افزایش بانک عشق می شود.

  

حمایت خانوادگی

این حمایت یعنی ایجاد نظم و آرامش در خانه که شامل تهیه غذا، شستن ظرف ها ، اتو کردن و … هست . این حمایت های خانوادگی احساس رضایت بوجود میاره.

  

تعهد خانوادگی

تعهد خانوادگی تنها حمایت های خانوادگی نیست بلکه چارچوب و معیارهایی است که دو فرد در قالب زوجیت بهم وفادار و متعهد خواهند بود و در ادامه زندگی این تعهد گستره ی بیشتری از جمله خوب تربیت کردن، آموزش ارزش ها و… به فرزندان جز تعهد خانوادگی قرار می گیرند و مسؤلیت زوج را افزایش می دهند. مشارکت همسران بر کیفیت و کمیت رابطه زناشویی و خانوادگی می افزاید .

  

تحسین

همسران قادرند تنها با چند کلمه حاکی از تحسین یا انتقاد موجودی حساب شان را در بانک عشق افزایش یا کاهش دهند. پس همدیگر را تحسین کنید و مراقب انتقادها باشید. اگر اصلاحی لازم است مهارت های اساسی را فرا بگیرید.

 

منبع: سلامت نیوز

  • iran canada