اسرار خانه داری و تربیت فرزندان

اسرار خانه داری و تربیت فرزندان

اسرار خانه داری و تربیت فرزندان

اسرار خانه داری و تربیت فرزندان

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رصد گلوکز خون با ساعت های هوشمند

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، شرکت فیت بیت ماه گذشته ساعت جدیدی را برای رقابت با شرکت های تولید کننده دیگر مانند اپل عرضه کرد. اکنون شرکت تولید کننده اعلام کرده تا ۲۰۱۸ میلادی این ساعت هوشمند مجهز به فناوری اندازه گیری سطح گلوکز خون خواهد شد.

از سوی دیگر مدت زیادی است که شرکت ها تمایل دارند قابلیت رصد گلوکز خون را به ساعت های هوشمند اضافه کنند. این درحالی است که شرکت Dexcom محصولات مختلف رصد گلوکز خون را ساخته است.  جدید ترین محصول شرکت دکس کام  یک حسگر کوچک است که سطح گلوکز زیر پوست را اندازه گیری می کند و اطلاعات مربوط به آن را به طور بی سیم به اپلیکیشن موبایل می فرستد.  جالب آنکه این فناوری با محصول جدید فیت بیت همخوانی کامل دارد.

اکنون فیت بیت و دکس کام محصولات خود را ترکیب کرده اند. به عبارت دیگر کاربران اندروید و iOS می توانند سطح گلوکز خود را در ساعت هوشمند ببینند.

البته به گفته فیت بیت ساعت مجهز به این قابلیت از ۲۰۱۸ میلادی به بازار عرضه می شود.

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

ویروس های صوتی

به گزارش مهر به نقل از انگجت، با صدور برخی فرامین صوتی ویژه که البته گوش انسان قادر به شنیدن آنها نیست می توان گوشی های هوشمند سازگار با الکسا یا سیری را وادار به باز کردن برخی وب سایت های آلوده به بدافزار کرد و از این طریق به آنها خسارت وارد کرد.

در حالی که هکرها معمولا از اشتباهات و بی دقتی انسان ها برای سرقت اطلاعات کاربران استفاده می کنند، این بار سهل انگاری شرکت های فناوری موجب شده تا آنها بتوانند به گوشی های هوشمند حمله کنند.

محققان دانشگاه Zheijiang چین که این بررسی را انجام داده اند، می گویند تمامی دستیارهای صوتی هوشمند در برابر حملات فرکانس های مافوق صوت که گوش انسان قادر به شنیدن آنها نیست، آسیب پذیر هستند. در واقع میکروفون های گوشی های هوشمند قادر به دریافت این اصوات و عملیاتی کردن آنها هستند.

پژوهشگران از این روش برای صدور فرمان صوتی باز کردن یک وب سایت آلوده به ویروس و حتی باز کردن یک درب قفل شده با قفل های هوشمند با موفقیت استفاده کرده اند.

این روش ساده حمله دلفین نامیده می شود و محققان برای انجام آن ابتدا فرامین صوتی انسان را به فرکانس های مافوق صوت و بالای ۲۰ هزار هرتز تبدیل کردند و سپس با پخش آن برای یک گوشی مجهز به تقویت کننده صوت و مبدل اصوات مافوق صوت و باتری توانستند به هدف خود برسند

تکمیل این فرایند مستلزم تنها ۳ دلار هزینه است و نکته نگران کننده امکان استفاده از این روش هکری بر روی تمامی دستیارهای صوتی هوشمند سازگار با گوشی های هوشمند و از جمله Google Assistant و Samsung S Voiceاست.

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

تلویزیون های نسل جدید ۸K

به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، سری جدید تلویزیون‌های “شارپ”، ملقب به “Aquos 8K” خواهد بود. یک سری از تلویزیون‌ها و صفحه نمایش‌هایی که قابلیت ارائه کیفیت ۸K را داشته و می‌توانند کیفیت محتواهای HD و ۴K را بهبود بخشند.

کیفیت ۸K با رزولوشن ۷۶۸۰* ۴۳۲۰، دارای ۴ برابر پیکسل‌های ۴K و ۱۶ برابر HD 1080p است.

این فناوری چند سالی هست که ابداع شده اما قیمت بالا و گران، استفاده از آن را تنها به محیط‌های تجاری محدود کرده بود و به صورت تلویزیون در دسترس عموم قرار نداشت.

“شارپ” سری “Aquos” را اولین تلویزیون‌های ۸K در جهان می‌نامد. این شرکت هنوز جزئیات سری جدید تلویزیون‌های خود را افشا نکرده اما حداقل مشخص شده که مدل “LC-70X500” که در بازار ژاپن فروخته می‌شود، دارای نمایشگر ۷۰ اینچی، نور پس زمینه LED، صفحه نمایش LCD، چهار پورت HDMI و وزن ۴۲٫۵ کیلوگرمی است.

هنوز حرفی از قیمت این تلویزیون‌ها نشده است اما احتمالا هنوز قدری گران خواهد بود که همگان به راحتی قدرت خرید آن را نداشته باشند.

حتی اگر شما یکی از این تلویزیون‌ها را تهیه کنید، باید بدانید که تولید محتوا با کیفیت ۸K چند سال طول خواهد کشید. اما “شارپ” در تلاش برای حل این معضل توسط ایجاد دوربین‌های ۸K و گیرنده‌های پخش ۸K است که احتمالا به توجه به سیستم پخش تلویزیونی جدیدی که سال آینده در ژاپن راه اندازی خواهد شد، امکان ارسال و دریافت محتواهای ۸K نیز برای ژاپنی‌ها فراهم خواهد شد.

“شارپ” می‌گوید که سری “Aquos 8K” در ماه اکتبر پس از رونمایی در چین، در ماه دسامبر در ژاپن عرضه خواهد شد.

این تلویزیون‌ها در فوریه ۲۰۱۸ در تایوان و در ماه مارس در اروپا عرضه خواهند شد.

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

به گزارش باشگاه خبرنگاران تفاوت قیمت iPhone 8 و Galaxy Note 8به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،  اواسط سال ۲۰۱۶ بود که اپل اعلام کرد قصد دارد در سال ۲۰۱۷ از گوشی آیفون ۸ خود رونمایی کند. از همان زمان گمانه زنی ها برای قیمت تقریبی این گوشی آغاز شد، اما کمتر کسی فکر می‌کرد آیفون ۸ با چنین قیمت بالایی ارائه شود.

بعد از اینکه شرکت سامسونگ هفته گذشته، گوشی پرچمدار نسل جدید خود یعنی Galaxy Note 8 را عرضه کرد، این گوشی ۹۵۰ دلار قیمت‌گذاری شد و برای فروش در دسترس مشتریان قرار گرفت. اما گوشی آیفون ۸ شرکت اپل قطعا از جدیدترین فناوری‌ها برخوردار است و پس از عرضه نوت ۸ سامسونگ، تمامی نگاه ها به عرضه پرچمدار اپل معطوف خواهد شد.

گوشی هوشمند آیفون ۸ در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۲۱ شهریور) عرضه می‌شود و در حالی که حدودا دو هفته تا عرضه این گوشی باقی مانده است، احتمال می‌رود که قیمت تقریبی آن ۱۰۰۰ دلار باشد.

بر اساس تحقیقاتی که اخیرا در ارتباط با مخاطبان شرکت اپل صورت گرفته، اعلام شده است تنها ۱۸ درصد از کسانی که قصد داشتند گوشی هوشمند آیفون ۸ را خریداری کنند، بعد از شنیدن قیمت بالای آن باز هم به خرید این گوشی مصمم هستند و الباقی تمایلی به خرج مبلغ ۱۰۰۰ دلار برای یک گوشی هوشمند ندارند و معتقدند هزینه آیفون ۸ بسیار بالا و نجومی است.

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

گلکسی نوت ۸ ت

به گزارش ایسنا، به نقل از اندروید هدلاین، چند ساعت مانده به مراسم رسمی رونمایی گلکسی نوت ۸ توسط سامسونگ، شرکت ال جی بعنوان یکی از رقیبان دیرینه سامسونگ، نیز ویدیویی از گوشی پرچمدار جدیدش یعنی ۳۰v و ۳۰v پلاس منتشر کرده است.

این شرکت سازنده دیروز دو ویدیو برای گوشی v۳۰ را منتشر کرده بود و امروز نیز ویدویی کوتاه دیگری از این گوشی منتشر کرد که به معرفی بیشتر v۳۰ می پردازد.

طبق گزارش ها، گوشی پرچم دار جدید ال جی، ۳۱ اوت یعنی ۹ شهریور بطور رسمی رونمایی و معرفی خواهد شد. گفته می‌شود ال جی پس از معرفی این گوشی، نسخه قدرتمند تری از آن یعنی v۳۰ پلاس را معرفی و وارد بازار خواهد کرد که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. هر دوی این گوشی‌ها، از یک چیپ ست اسنپ دراگون ۸۳۵ کوالکام و یک صفحه نمایش ۶ اینچی بدون حاشیه بهره مند هستند.

از آنجا که شرکت ال جی همواره توجه ویژه ای به قابلیت عکسی و دوربین در گوشی‌های پرچم دار خود داشته، دوربین اصلی این گوشی از دو لنز واید و معمولی برخوردار است که قابلیت هایی نظیر لرزشگیر  اوپتیکال تصویر، تثبیت کننده حرفه ای عکس و فوکس خودکار را داراست و آن را تبدیل به یک گوشی قدرتمند جهت عکاسی حرفه‌ای می‌کند.

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

پکیج ویژه رپورتاژ ارزان خبری
وب سایت مشرق آی تی روزانه تمامی بخش هایش آپدیت و به روز میشود . رپورتاژ در این وب سایت همزمان در ۲۰ وبلاگ با رنک بالا انجام پذیر میباشد که میتوانید نتیجه آن را بعد از یکماه مشاهده نمایید .

رپورتاژ آگهی ارزان خبری

اگر برای اولین بار است کلمه رپورتاژ یا رپرتاژ را می شنوید یا می بینید حتما میخواهید بدانید که رپورتاژ یا رپرتاژ به چه معنایی است این فقط سئوال شما نیست بلکه وقتی داشتم در مورد رپرتاژ جستجو میکردم به سئوالاتی نظیر ” رپورتاژ چیست ” ، “رپرتاژچیست ” ، ” رپورتاژ یعنی چه ” ، ” رپرتاژ یعنی چه ” و… برخورد کردم

تعداد سئوالات واقعا به حدی بود که اگر میخواستم در رابطه با معنای رپرتاژ یا رپورتاژ سئوال مطرح کنم تا بیش از ۱۰۰ سئوال نیز میتونستیم مطرح کنم ، اما خوب به نظرم سئوالات بیشتر باعث ابهام بیشتر میشه ، به همین جهت فقط به به چند سال اصلی اشاره کردم ، اما در ادامه به صورت خلاصه به همه سئوالات پاسخ میدم

تعاریف مختلفی برای رپورتاژ ارزان و رپرتاژ وجود دارد که بگذارید چند نوع تعریف رو بررسی کنیم و سپس به کاملترین تعریف بپردازیم :

» تعریف رپرتاژ به نقل از وب سایت بازاریابی :

رپورتاژ چیست ؟ رپرتاژ یک قالب و شکل چاپی بخصوص است که یک شرکت یا یک سازمان برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خودش به‌ صورت بی‌ طرف برای آن هزینه می‌کند. مدیر تبلیغات به مجله، روزنامه یا وبسایت برای فضای مورد نیاز جهت ارائه محتوای متن محور به مخاطب موردنظر نهایی هزینه‌ای را پرداخت می‌کند.

چرا وب سایت مشرق آی تی را انتخاب کنیم.

وب سایت مشرق آی تی روزانه تمامی بخش هایش آپدیت و به روز میشود . ریپورتاژ در این وب سایت همزمان در ۲۰ وبلاگ با رنک بالا انجام پذیر میباشد که میتوانید نتیجه آن را بعد از یکماه تا دو ماه مشاهده نمایید . این پکیج میتواند برای سئوکاران و افزایش رتبه وب سایت کاربران در موتور جستجو مفید باشد . رپورتاژ ارزان در وب سایت مشرق آی تی + تکخند + ۲۰ وبلاگ رنک دار در دائمی ۵۰ هزارتومان میباشد .

لینک ها از ۳ تا ۵ به صورت فالو انجام پذیر می باشد

تعداد تصاویرها ۵ عدد

ویرایش محتوا در صورت لزوم ۱۰ هزار تومان میباشد .

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

ساخت حسگر هوشمند برای شناسایی حملات صرعی
محققین آلمانی حسگر هوشمندی را ساخته اند که قادر به تشخیص فرکانس های حمله صرعی است.
تنها راه تشخیص حمله صرعی در حال حاضر گرفتن نوار مغز است که این روش تنها در بیمارستان میسر است اما محققین دانشگاه «بن»  آلمان در حال توسعه شیوه ای هستند که به کمک وسیله ای شبیه به سمعک که دارای حسگر هوشمند است، حمله صرعی را کنترل کنند.

این حسگر به گوشی هوشمند متصل می شود و قادر به بررسی و گردآوری اطلاعات راجع به فرکانس های مرتبط با حمله صرعی است و بعد از آن، اطلاعات را به گوشی هوشمند ارسال می کند.

نام این دستگاه EPItect است و می تواند فرکانس های مرتبط با حمله صرعی را اندازه گیری کند. در حقیقت اطلاعات بدست آمده به گوشی همراه داده می شوند و از این طریق به رایانه مرکزی که به گوشی هوشمند وصل است برای پردازش مخابره  می شوند که در صورت احتمال حمله صرعی به کاربر خود پیام هشدار می فرستد. این وسیله هوشمند به بیماران صرعی کمک می کند که با اندازه گیری دقیق میزان فرکانس ها و شدت حمله صرعی، این بیماری را در کنترل خود در بیاورند.
منبع : mehrnews.com

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

لیوان هوشمند Yecup

لیوان هوشمند ساخته شد/ حفظ گرما و سرمای نوشیدنی
یک شرکت آمریکایی لیوانی هوشمندی را طراحی کرده است که می تواند نوشیدنی ها را گرم و خنک نگهدارد ضمن اینکه قابلیت شارژ تلفن همراه و تبلت را دارد. یک شرکت آمریکایی لیوان هایی را با نام Yecup ۳۶۵ طراحی کرده است که می توانند با بهره بردن از یک اپلیکیشن و متصل شدن به بلوتوث تلفن همراه، دمای نوشیدنی های گرم را تا ۷۰ درجه سانتیگراد و نوشیدنی های خنک را تا ۱۰ درجه سانتیگراد حفظ کند.

لیوان هوشمند Yecup از دولایه استیل ضد زنگ تشکیل شده است و دارای سیستم تنظیم دمای ترموالکتریک است که با وارد کردن دمای مورد دلخواه در گوشی همراه، می توان نوشیدنی خود را در آن دما نوشید. زمانیکه نوشیدنی در دمای از پیش تنظیم شده آماده می شود، لوگوی لیوان درخشان و در گوشی همراه زنگ هشدار به صدا در می آید.

همچنین بر روی لیوان هوشمند Yecup دکمه گرم و سرد تعبیه شده است که می توان دمای نوشیدنی را متوجه شد. حدود ۳۰ دقیقه زمان می برد تا نوشیدنی به دمای ۷۰ درجه سانتیگراد برسد و برای رسیدن به دمای ۱۰ درجه سانتیگراد، ۱۵ دقیقه زمان لازم است. لیوان هوشمند Yecup دارای باتری ۱۰ هزار آمپر است که می تواند به وسیله یک USB برای شارژ گوشی همراه و تبلت مورد استفاده قرار بگیرد.

باتری که در این لیوان هوشمند تعبیه شده است می تواند نوشیدنی را تا ۸ ساعت در دمای دلخواه نگهداری کند. لیوان هوشمند Yecup به شکل استوانه ای و به قطر ۷ سانتیمتر و طول ۲۲ سانتیمتر و به وزن ۳۵۰ گرم است.
منبع : mehrnews.com

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

گروه تحقیق و توسعه سونی موفق به عملی کردن یک ایده جاه طلبانه شد؛ تبدیل میزهای معمولی به نمایشگرهای لمسی برای پیشبرد فعالیت های شخصی و حرفه‌ای.

نمونه اولیه چنین میزی در نمایشگاه SXSW در آستین تگزاس به نمایش درآمده است. به همین منظور پروژکتور خاصی طراحی شده که نور خود را به هر سطح مسطحی می تاباند و آن را به صفحه ای لمسی برای طراحی، نگارش و … مبدل می کند. بدین منظور از حسگرهای خاص و ابزار ردگیری حرکات دست کاربر استفاده شده است. در واقع این میز نمونه پیشرفته تری از میزی محسوب می شود که در سال ۲۰۱۲ با استفاده از چشم هوشمند دستگاه پلی استیشن و حسگر کینکت شرکت مایکروسافت ساخته شد.

کارکنان سونی به منظور نشان دادن قابلیت های این میز کتاب آلیس در سرزمین عجایب را بر روی میز مذکور قرار داده و شخصیت های کارتونی نقاشی شده در این کتاب را از داخل آن کپی کرده و بر روی میز مذکور جابجا کرده و با آنها تعامل کردند.

در صورتی که کاربر انگشت دست خود را بر روی این میز فشار دهد، نشانگری جهت حرکت دست وی را تعقیب می کند و می توان از این روش برای انجام اقدامات مختلف بهره برد. کارشناسان معتقدند این فناوری قابلیت های فراوانی دارد و می توان از آن در امور آموزشی، پزشکی، مهندسی، تفریحی و سرگرم کننده و … استفاده کرد. هنوز مشخص نیست آیا برنامه ای عملی در آینده نزدیک برای عرضه محصول مذکور در بازار وجود دارد یا خیر.

منبع : farsnews.com

  • iran canada
  • ۰
  • ۰

ربات دست نویس AxiDraw

AxiDraw رباتی که آنچه را بخواهید نوشته و ترسیم می‌کند
به لطف کامپیوترهای مختلفی که از کودکی تاکنون داشته ام و بیشتر وقت خود را صرف تایپ کردن تا نوشتن با قلم نموده ام، دست خط من چندان تعریفی ندارد و میان افتضاح تا غیر قابل خواندن شناور است. اما به نظر می‌رسد که محققین برای افرادی مثل من نیز چاره‌ای اندیشیده اند. AxiDraw یک ربات کوچک و دوست داشتنی است که می‌تواند با دست خطی زیبا متونی را نوشته و یا اشکالی را ترسیم کند.

AxiDraw می تواند به جای شما سندی را امضا کند یا متنی را بنویسد

Axidraw ربات شخصی‌ست که قادر به ترسیم و نوشتن است. ربات Axidraw توسط Evil Mad Scientist ساخته شده و می‌تواند انواع قلم و خودکار را نگه دارد. برای استفاده از این ربات کافی‌ست تا از طریق کامپیوتر آنچه را که می‌خواهید ترسیم شده و یا نوشته شود را وارد کرده تا در یک صفحه‌ای به اندازه‌ی A4 ترسیم یا نوشته شوند.

شاید در نگاه اول Axidraw بیشتر شبیه به یک پرینتر باشد، اما باید گفت که چیزی هوشمندتر و فراتر از یک پرینتر است. شما از طریق Inkscape که کاملا Open-Source است می‌توانید آنچه را که می‌خواهید طراحی کنید. حتی یک دوربین به ربات اضافه کنید تا با مشخص کردن محل مورد نظر، AxiDraw به جای شما سندی را امضا کند یا متنی را وارد نماید.

منبع :

gadgetnews.ir

iruni.ir

  • iran canada